Kostas. Powered by Blogger.

Wednesday, November 12, 2008

Mărturie de aşteptare...



Unei mame fiul unic îi plecase în străinăţături . Trecuse cinci ani de parcă ieri ar fi fost având fiecare grija zilei şi doar rugăciunea sau câte un telefon, o felicitare exprimau existenţa vieţii,celuilalt .
Timpul îşi torcea caierul grăbit până într-o zi când mama a fost anunţată că peste o lună fiul său drag va reveni şi crede că nu va mai pleca . De bucurie, înştiinta pe toti care îi întâlnea şi aşa am aflat şi eu . Mi-am zis atunci ce minunat este să fii mamă,să ai inimă de mamă ...!
Avea bucuria vestirii de Paşti . Trecând o săptămână am reîntâlnit-o din nou cam neliniştită şi am întrebat-o de sănătate. M-a încredinţat că totul e bine numai că "zilele trec foarte greu până la venirea fiului meu" .
Zic iată cât e de grea aşteptarea şi cât de repede ne trec anii...când eşti copil vrei mare ,cînd eşti bolnav aştepţi vindecare,trudit vrei odihna,închis aştepti eliberare,despărţit să vină întâlnirea,păcătos să ai zile de întoarcere .
Timpul greu al aşteptării mamei l-a pus Dumnezeu în bunăvoirea Sa cu preţ după ce Vestea bună a trimis-o şi o trimite prin îngeri Săi.Duhul aşteptării,al întâlnirii cu Cel iubit să nu fie pus în calculele noastre ?"
"Dar Fiul Omului, când va veni, va găsi, oare, credinţă pe pământ?"(Luc.18,8).

0 comments:

Adresa E-mail+situl parohiei

kmarinei@gmail.com

http://savinesticolonie.iasi.mmb.ro/

a

Subscribe Now:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP