Kostas. Powered by Blogger.

Thursday, June 11, 2009

Lectia de conducere


Imi amintesc de prima mea lecţie de conducere, cu multi ani în urmă.Tocmai mă aşezasem nelinistit la volan şi plin de emoţie, nervos luasem startul tinându-l mereu în mişcari scurte,sacadate. Instructorul, văzându-mi starea m-a întrebat ce se înţâmplă iar dacă vreau să fac conducere de ce-mi duc mereu privirea odată cu mana la schimbătorul de viteze? Am răspuns că nu ştiu,nu nimeresc altfel schimbătorul şi asta este,am de învăţat. E drept a zis el,greşeala începătorului dar să nu-ţi faci o deprindere că n-am încredere în conducerea ta.Acum doar te orientezi în a conduce.Nu te uita la mine, uită-te cu mult mai mult, înainte decât linia drumului şi mâinile în mişcare, să urmeze privirii ochilor....
Acesta îmi pare un sfat bun şi pentru toţi creştinii. Privirea spre înainte spre Cel ce ne-a spus că „Eu sunt Calea, Adevărul şi Viaţa”, pentru ca faptele (mâinilor)bune să-conducă viaţa.Greşelile de "începător"trebuiesc depăşite ca semn al învăţării, al maturizării. Dacă o clipită în conducere poate costa enorm să gândim câte ore ne expunem zilnic pericolului accidentării noastre sau al altora.
Lipsa de concentrare,graba,grijile,nepăsarea, nesocotirea regulelor-Poruncilor- înseamnă tragere la răspundere.
Mâinile noastre urmeze,ochilor noştri.Vieţile noastre,concentrării şi privirii lăuntrice.!

2 comments:

Harrdelos June 12, 2009 at 2:33 PM  

Sarut mana parinte! O postare superba! Va multumim!

SĂVINESTI-NEAMT June 16, 2009 at 2:34 PM  

...cu asa multumire îndată mă îndatoraţi la mai mari îndatoriri !

Adresa E-mail+situl parohiei

kmarinei@gmail.com

http://savinesticolonie.iasi.mmb.ro/

a

Subscribe Now:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP