Kostas. Powered by Blogger.

Wednesday, September 23, 2009

Dacă scriu...


Daca scriu un rand vreodata
Dintr-o groapa de-ncercare,
Nu lasa, Iisuse Doamne,
Sa fac altora-ntristare.

Daca scriu ravas departe
Si mi-e inima zdrobita,
Nu lasa ce scriu sa fie
Pentru altii o ispita.

Daca scriu un vers vreodata,
Si n-am ganduri intelepte,
Inimii mai da-i zabava,
Harul vietii sa-l astepte.

Daca scriu ca sa ma laud,
Sau sa-mbogatesc camara,
Da-mi carcel la-ncheietura,
Varsa-mi, Doamne, calimara!

Daca scriu intr-o scrisoare,
Ce durere ma apasa,
Schimba randurile scrise,
Intr-o haina mai frumoasa.

Daca scriu ceva in viata,
Da-mi sa scriu ceva de bine;
Si nu-mi lasa, Doamne, mana
Sa nu scrie despre Tine. (V.P.)

4 comments:

Carmen September 24, 2009 at 10:08 AM  

Multumesc pentru aceste versuri si mai ales pentru gandurile pline de intelepciune ce reies din ele.Acum realizez, ca uneori am gresit....Va rog, sa va rugati si pentru mine, sa pun in aplicare aceste cuvinte intelepte.Numele meu de botez este Constanta.
Ii multumesc Domnului ca existati.

GRIGORE ROTARU September 26, 2009 at 9:35 PM  

Cuvant de indrazneala si incercare

Nu ma bate negura banuielii - se vede ca versurile sunt ale dumneavoastra - pentru obiceiul autenticitatii trebuie a semna si cine publica si autorul; cred ca formula < publicat de ... > nu este corecta, ar trebui sa se formuleze stire despre autor. Va doresc sanatate si belsug de rostire intru voia Celui peste Toate Puternic ! Sa fie bine !

SĂVINESTI-NEAMT September 29, 2009 at 12:29 AM  

Daca eu cunoşteam mai mult de atât(V.P.)publicam referinţele.

Anonymous,  February 20, 2011 at 3:38 PM  

Cind durerea ne apasa, cind sufletul ne este pustiit de rinduri scrise "sa faca altora intistare',de ravas scris departe, cu inima zdrobita, devenind pt altii o ispita,.....ne ramane rugaciunea si dumneavoasta parinte.
Rugati-va pt un suflet, care s-a ratacit sau poate numai s-a daruit,...gresit.

Adresa E-mail+situl parohiei

kmarinei@gmail.com

http://savinesticolonie.iasi.mmb.ro/

a

Subscribe Now:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP