Kostas. Powered by Blogger.

Saturday, April 3, 2010

HRISTOS A ÎNVIAT ! Împreună, să înviem şi noi !

Cu multă bucurie îmi îndrept gândurile şi către dragii mei cititori , " călătărilor neastâmpăraţi ai internauticii" şi mulţumesc Bunului Dumnezeu de credinţa şi lumina din sufletele tuturor, dăruite prin Înviere.
HRISTOS A INVIAT ! Să ne bucurăm, să mulţumim, să ne rugăm şi unii pe alţii să ne îmbrăţişăm. Să zicem “fraţilor” şi celor ce ne urăsc pe noi, să iertăm toate pentru Înviere. Cer iertare tuturor celor ce le-am greşit cu ceva, vreodată şi iert, la rându-mi, pe cei ce mi-au greşit ! Fiţi sărbătoarea noastră , răspândind Lumină...

3 comments:

AMIRA April 4, 2010 at 6:10 PM  

Adevarat a inviat! Multa iubire si lumina!

Adresa E-mail+situl parohiei

kmarinei@gmail.com

http://savinesticolonie.iasi.mmb.ro/

a

Subscribe Now:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP