Kostas. Powered by Blogger.

Thursday, December 25, 2014

Bucuriile Nasterii Domnului 2014


Cu fiecare an ce trece, cu fiecare Crăciun, ne reamintim că adevărata bucurie a acestei sărbători stă în Iubirea noastră ! Iubire dăruită nouă înșine, impărtășită cu parohia,cu familia, cu prietenii, cu cei care au nevoie de noi...

Deschideti larg brațele si imbratisarea voastră caldă, vorba bună si gândul curat să fie cel mai de preț cadou pentru cei dragi!






















Dacă-aș putea
aș agata câte-o stea de pe cer
în toți brazii de pe pământ,
ca tu să ai lumina-n Crăciunul cel sfânt.




Dacă-aș putea
în fiecare fulg de nea
aș pune o alinare și-n iarna ce -ar veni,
te-aș troieni-n cuvinte și colinde sfinte.
















 Dar nu știu dacă va fi totdeauna senin
Și ninge din ce in ce mai puțin


Așa că nu-mi rămâne
decât căldura mea din suflet
și ruga mea de bine.




Crăciunul este sărbătoarea realităţii oamenilor, a realităţii existenţei umane. Sărbătorim astăzi propria noastră dependenţă dar simultan şi libertatea noastră, care poate fi dăruită doar prin adevăr. Doar adevărul te poate face liber. La Crăciun Dumnezeu ne-o spune foarte clar: Nu e nevoie să mă mai dezamăgiţi la nesfârşit. Nu încercaţi să mă mai duceţi de nas, să mă înşelaţi, să mă minţiţi. Nu vă mai minţiţi pe voi înşivă. Toate amăgirile, prefăcătoriile, iluziile trebuie să cadă o dată pentru totdeauna. Datorită Crăciunului, îl avem pe Dumnezeu mai aproape ca oricând şi deci trebuie să ne devenim noi unii altora, aproape.

 Crăciunul este sărbătoarea acelui „coming-out” al lui Dumnezeu. El ne arată cât de mult ne iubeşte. O face atât de mult încât devine un copilaş, un copilaş lipsit de apărare, un om, eu, tu…



Fie ca Iubirea, Intelepciunea, Increderea si Generozitatea sa va călauzeasca pasii .Voua și celor dragi vă doresc să aveți sărbători fericite cu bucurie, cu sănătate și împliniri!

0 comments:

Adresa E-mail+situl parohiei

kmarinei@gmail.com

http://savinesticolonie.iasi.mmb.ro/

a

Subscribe Now:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP